Για να τραβήξουμε την προσοχή τους ανθρώπους στις διαφημίσεις στους δρόμους χρειάζεται τελευταία λέξη της τεχνολογίας και απλή, αλλά λαμπρή ιδέα.
Τηλεοπτική εκπομπή «Big στην Ιαπωνία»
Ιάπωνες επέτρεψαν σε κάθε περαστικό να αισθάνεται σαν ένα αστέρι της οθόνης. Όταν περνούσε κάποιος – ακουγόταν τσιριχτές φωνές των κοριτσιών και λάμψεις από φωτογραφικές μηχανές.
Cadbury σοκολατένια αυγά
Επέτρεψαν στο καθένα στη στάση λεωφορείου να παίξουν το παιχνίδι "σοκολατένιο αυγό", οποία έπρεπε να πιάνουν με τα χέρια τους.
Honda Civic
Μέσω SMS μπορεί καθένας να ξεκινήσει το αυτοκίνητο που απεικονίζεται στην πινακίδα, με Bluetooth - να πάρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτοκίνητο.
McDonald 's
Billboard έχει σχεδιαστεί ως ένας δείκτης, η οποίος είναι ένα πολύ πραγματικό video game. Κανόνες παιχνιδιού είναι απλοί: πρέπει να προλάβεις να πιάσεις με φωτογραφική του τηλέφωνου κάποιο από τα προϊόντα του McDonalds, στη συνέχεια δείχνοντας τη φωτογραφία στο πλησιέστερο εστιατόριο γρήγορου φαγητού – μπορούσε να παραλάβει το προϊόν δωρεάν.
Yell υπηρεσία
Διαφήμιση στη στάση λεωφορείων Yell.com, που επέτρεπε να δείτε όλες τις κοντινές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες.
Διαφήμιση στη στάση λεωφορείων Yell.com, που επέτρεπε να δείτε όλες τις κοντινές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες.
Xerox
12 διαδραστικών πινάκων διαφημίσεων στα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια των ΗΠΑ απεικονίζουν τη πόρτα που θα μπορούσε να ανοίξει κάθε άνθρωπος απλά αγγίζοντας το με τα χέρια.
Skunk Anansie
Διαφήμιση συναυλίας του ροκ συγκροτήματος «Skunk Anansie» ήταν μια δοκιμασία για την "δημοσιότητα". Αν φωνάζεις δυνατά – παίρνεις ένα δωρεάν εισιτήριο για τη συναυλία.IBM
Μια εικόνα, που παρουσιάζεται σε μια πινακίδα, άλλαζε το χρώμα της ανάλογα με το χρώμα των ρούχων τους ανθρώπους που ήταν κοντά της.Google
Ειδικά για τους τουρίστες με φωτογραφικές μηχανές η Google στο Βερολίνο έβαλε πινακίδες-πλαίσιο με τη μορφή της μηχανής αναζήτησης.Τι να πούμε..Μακάρι να φτάσει και στα μέρη μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου