30/8/11

Interactive διαφήμιση

Για να τραβήξουμε την  προσοχή τους ανθρώπους στις διαφημίσεις στους δρόμους χρειάζεται  τελευταία λέξη της τεχνολογίας και απλή, αλλά  λαμπρή ιδέα.

Πολλές διαφημιστικές πινακίδες και citylights αποτελούν το υπόβαθρο της ζωής στην πόλη που οι άνθρωποι δεν παρατηρούν ήδη. Έτσι, πολλές εταιρείες προσπαθούν να διορθώσουν τη  κατάσταση. Έτσι εμφανίστηκε διαδραστική διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους, οποία ενθαρρύνει τους ανθρώπους όχι μόνο να προσέχουν το μήνυμα της διαφήμισης, αλλά και να έρχονται σε επαφή με αυτήν. Mashable.com  δημοσίευσε 10, κατά τη γνώμη τους, τις πιο ενδιαφέρουσες διαδραστικές διαφημιστικές πινακίδες. 

Τηλεοπτική εκπομπή «Big στην Ιαπωνία»
Ιάπωνες επέτρεψαν σε κάθε περαστικό να αισθάνεται σαν ένα αστέρι της οθόνης. Όταν περνούσε κάποιος – ακουγόταν  τσιριχτές φωνές των κοριτσιών και λάμψεις από φωτογραφικές μηχανές.

 


Cadbury σοκολατένια αυγά
Επέτρεψαν στο καθένα στη στάση λεωφορείου να παίξουν το παιχνίδι "σοκολατένιο αυγό", οποία έπρεπε να πιάνουν με τα χέρια τους.

Honda Civic

Μέσω SMS μπορεί καθένας να ξεκινήσει το αυτοκίνητο που απεικονίζεται στην πινακίδα, με Bluetooth - να πάρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτοκίνητο.

McDonald 's


Billboard έχει σχεδιαστεί ως ένας δείκτης, η οποίος είναι ένα  πολύ πραγματικό video game. Κανόνες παιχνιδιού είναι απλοί: πρέπει να προλάβεις  να πιάσεις με φωτογραφική  του τηλέφωνου κάποιο από τα προϊόντα του McDonalds, στη συνέχεια δείχνοντας τη φωτογραφία στο πλησιέστερο εστιατόριο γρήγορου φαγητού – μπορούσε να παραλάβει το προϊόν δωρεάν.



Yell υπηρεσία

Διαφήμιση στη στάση λεωφορείων Yell.com, που επέτρεπε να δείτε όλες τις κοντινές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες.


Xerox

12 διαδραστικών πινάκων διαφημίσεων στα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια των ΗΠΑ απεικονίζουν τη πόρτα που θα μπορούσε να ανοίξει  κάθε άνθρωπος απλά αγγίζοντας το με τα χέρια.



Skunk Anansie
Διαφήμιση συναυλίας του ροκ συγκροτήματος  «Skunk Anansie» ήταν μια δοκιμασία για την "δημοσιότητα". Αν φωνάζεις δυνατά – παίρνεις ένα δωρεάν εισιτήριο για τη συναυλία.


IBM
Μια εικόνα, που παρουσιάζεται σε μια πινακίδα, άλλαζε το χρώμα της ανάλογα με το χρώμα των ρούχων τους ανθρώπους που ήταν κοντά της.


Google
Ειδικά για τους τουρίστες με φωτογραφικές μηχανές  η Google στο Βερολίνο έβαλε πινακίδες-πλαίσιο με τη μορφή της μηχανής αναζήτησης.

Τι να πούμε..Μακάρι να φτάσει και στα μέρη μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου